Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Φωτογραφικό άλμπουμ 15- Εικόνες του παρελθόντος απ' το Δίστομο - Σήμερα φωτογραφία από την Αράχωβα του 1930, και από τα μεταλλεία του Διστόμου


Φωτογραφία από Αράχωβα με Αραχωβίτες οργανοπαίκτες από τις αρχές της δεκαετίας του τριάντα
*Ευχαριστώ τον συλλέκτη Αραχωβίτη Λουκά Παπαλεξανδρή για τις υποδείξεις και την βοήθειά του

Συνεχίζεται η αναδρομή στο παρελθόν του Διστόμου, και έχω ήδη την παλαιότερη φωτογραφία που έχω βάλει ποτέ στο άλμπουμ μου.
Αυτές τις δύο που βάζω σήμερα, τις έστειλε και μου τις παραχώρησε από την προσωπική συλλογή του, ο συμπατριώτης μας Θανάσης Γεωργιλόπουλος.
Η φωτογραφία με τους οργανοπαίχτες (όλοι είνα Αραχωβίτες) είναι απο το πανηγύρι του Αγίου Γεωργίου στην Αράχωβα στην θέση Αλώνια που σήμερα βρίσκεται το Γυμνασιο, και είναι στις αρχές τις δεκαετίας του 1930. 
( η λεζάντα 1907 είναι λανθασμένη ).
Ακόμη βέβαια δεν έχουν αρχίσει οι μεγάλες εκπλήξεις που εδώ και πολύ καιρό σας χρωστάω.
Η δεύτερη φωτογραφία,
είναι από τα αποκαλυπτήρια της προτομής του Ιωάννη Μπάρλου, εν έτει 1971.
Ο Ιωάννης Μπάρλος, για όσους δεν ξέρουν, ήταν εκείνος που αποκάλυψε πρώτος από όλη την Ελλάδα, τον βωξίτη της χώρας μας ( Κλικ εδώ ).
Τα αποκαλυπτήρια γίνονται, όπως θα δείτε στην λεζάντα, από τον Αθανάσιο Μπάρλο, τότε Δήμαρχο Διστόμου.


Για να δείτε όλες τις φωτογραφίες του Διστόμου που έχω αναρτήσει, κάντε ΚΛΙΚ ΕΔΩ, στην ετικέτα.

3 σχόλια:

Παπαλεξανδρής Λουκάς είπε...

Η φωτογραφία με τους οργανοπαίχτες (όλοι είνα Αραχωβίτες) είναι απο το πανυγήρι του Αγίου Γεωργίου στην Αράχωβα στην θέση Αλώνια που σήμερα βρίσκετε το γυμνασιο, και είναι στις αρχές τις δεκαετίας του 1930.

Admin - Αμβρόσσιος είπε...

Μάλιστα!! εμένα μου την έστειλε ένας φιλος, ο οποίος απο ένα αρχείο που είχε βρει, εγραφε οτι ειναι απο Δίστομο. Ωστόσο εμένα δεν μου κολλούσε, ούτε του Πατερα μου, ουτε σε οσους την ειδαν, και ειπαμε οτι ειναι καπου αλλου στην Ρουμελη....Ωστοσο τωρα που διαπιστωθηκε οτι ειναι Αραχωβα, διορθωνω αμεσως..Ευχαριστω θερμα...

Admin - Αμβρόσσιος είπε...

Εβαλα 1907 λογω λεζαντας......!!